Poszukuje położnej do wizyt w domu pacjenta

tomaszkowal
Posty: 25
Rejestracja: 08 maja 2016, 15:44

Poszukuje położnej do wizyt w domu pacjenta

Postautor: tomaszkowal » 23 maja 2016, 11:36

Dzień dobry, potrzebuje sympatycznej położnej, która dojeżdża do mieszkań. Jest mi ona potrzebna na dłużej do pomocy w opiece nad moją teściową. Nigdy nie byłem zmuszony korzystać z usług położnych, więc jestem całkowicie zielony w tej kwestii. Dlatego będę wdzięczny za pomoc w znalezieniu pielęgniarki oraz informacje jakie są ceny za ich usługi.

podobne tematy:
adamniczyj
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:47

Szukam pielęgniarki do wizyt w domu pacjenta

Postautor: adamniczyj » 23 maja 2016, 13:07